Saturday, September 20, 2014

FeNoMeNa BaWaL AiDiJuMa

Saya merupakan salah seorang peminat tegar tudung bawal Aidijuma. Boleh dikatakan bila ada saje corak terbaru pasti saya akan beli untuk menambah koleksi tudung Aidijuma saya. 

Saya mula meminati tudung Aidijuma ni bermula pada bulan Disember 2013. Di sini saya nak kongsikan sebahagian koleksi tudung Aidijuma yang dikatakan "old season" dan "off season". 

Koleksi ini menjadi buruan peminat tegar tudung Aidijuma "os". Ada di antara mereka sanggup berhabisan hingga ratusan ringgit semata-mata untuk memiliki tudung Aidijuma "os" ini .




Koleksi Sunflower



Koleksi Batik "OS"


Koleksi 205 Stripes



Koleksi 205 Safari



 Koleksi 205 Tribal



Koleksi 205 Checkers Small



Koleksi 205 Checkers 



Koleksi Klasik


Koleksi Geometri 


Koleksi Snakes 



Koleksi 204



Koleksi Floral


Koleksi Garden "OS"


Koleksi Butterfly



Koleksi Lace


Koleksi Kerawang "OS"




5 comments:

Unknown said...

Slm..cmne sy nk dptkn full set garden..or butterfly

Unknown said...

Salam sis floral hijau tu ada lg x?

Unknown said...

Salaam
Aidijuma snacks full set
3 helai tu masih ada ke?

Unknown said...

Salaam
Aidijuma snacks full set
3 helai tu masih ada ke?

Anonymous said...

Salam..floral msh ada?

Post a Comment